joi, 9 octombrie 2008

de ziua mea, imi doresc un pian, si-un pianist

.. fain care sa-mi cante in fiecare seara. Acum vreo 3-4 ani, furam la Sibiu. Iar intr-o seara, am vazut pe holul unui local un cufar fain pictat, cu niste flori. Imi placeau infloriturile pe vremea aia, aveam cateva ii dragute, asa ca am intrat. La subsolul casei Luxemburg, in Pta Mica, e Kultur Cafe. Am intrat dupa cufarul inflorat, ca mai apoi sa aud pe cineva cantand la pian. Am intrat intr-o incapere mare, si in fata mea era un domn care canta la pian. M-am asezat la o masa, cum ar veni deaspura pianului, si am ramas vrajita sa ascult. Domnul se mai uita la mine si zambea. Probabil zambeam si eu..

Iar de placut, "La fille aux cheveux de lin", asta imi place mie cel mai mult.. Iar ca si obsesii, am 2, "Gymnopedie 1"- a lui Erik Satie si "Metamorphosis 1"-Phillip Glass

Niciun comentariu: