joi, 13 noiembrie 2008

Operatiunea "Vine Mos Craciun 2"

(deznodamantul, 104 pungute si putina bucurie adusa batranilor de la azil...)

Anul trecut -unii mai tineti minte poate- am strans fonduri pentru copii de Craciun, copii ai strazii ce se aflau sub indrumarea Fundatiei Parada din Bucuresti. Din punctul meu de vedere a iesit bine, adica am reusit sa luam cate un fular, dulciuri, fructe, prajituri, sucuri pentru vreo 50-60 copii(noi, adica eu cu prietenii, colegii, cunoscutii mei si alti necunoscuti de pe un forum cu topicuri generale). Nu a fost o actiune extraordinara.. a fost doar un gest frumos de Craciun.

Anul asta as vrea sa se repete povestea, insa sa strangem banuti pentru un azil de batrani. Cineva a propus sa fie un azil din Constanta, dar inca nu avem detalii suficiente. Vom avea in una/doua saptamani, inclusiv despre ce vom cumpara in functie de ce discutam cu cei ce se ocupa de locul respectiv. De fapt, asta este motivul pentru care scriu acest articol acum: as vrea sa-mi spuneti daca stiti vreun azil in afara Bucurestiului, de batrani, care v-a impresionat in mod deosebit. Si desigur, daca aveti placerea si putinta sa contribuiti cu ceva, pana pe la jumatatea lui decembrie, imi comunicati. Iar pentru cei care nu-s din Bucuresti sau Ploiesti, va anunt ca avem deschise 2 conturi: unul in lei, altul in euro. Imi spuneti si va dau detaliile.

Apoi, dupa ce se strang banutii si dupa ce cumparam toate cele, as vrea sa incercam sa ne strangem mai multi, de preferat intr-un weekend cand lumea are mai mult timp liber si sa ducem cadourile impreuna. Pentru batranii aia probabil ar conta foarte mult prezenta unor tineri, fie ea si pentru asa scurta vreme.. Sa vorbim, sa-i ascultam, sa discutam, ar fi o idee buna zic eu...

Tin sa precizez, cum am mai facut-o si-n alte situatii, ca nu e un gest cu o simbolistica aparte.. E doar o actiune caritabila si atat. Inutilitatea/utilitatea gestului ar putea fi extrapolata la multitudinea de alte lucruri pe care le facem zi de zi...

In rest, va multumesc ca ati avut rabdarea sa cititi articolul si va astept cu propuneri..

edit, 2 decembrie Stiu ca sunteti cu totii ocupati, asa ca sunt concisa: deoarece Constanta e departe si multi n-ar fi putut veni la imapartitul cadourilor, am gasit un azil de batrani langa Ploiesti, in localitatea Liliesti. Sunt aproxmativ 100 de batrani acolo..Ce le-om lua..intai sa vedem cat strangem. Pana acum am 350 de lei. De venit, daca puteti ar fi super. Ar trebui sa va deplasati pana in Ploiesti si de acolo ne descurcam noi. Aaaaa.. si daca aveti pe-acasa vreun pom de-ala artificial care nu va mai trebuie, ornamente pe care nu le mai folositi dar care inca-s dragute, nu le aruncati. Le putem dece aici. In rest, spor si distractie!

edit, 9 decembrie Noutati: impartitul cadourilor la azil am hotarat sa fie sambata dimineata, 20 decembrie. Cumparaturile le-as face pe 18 decembrie, seara. Banuti as strange pana pe 17. Va astept cu reclamatii si sugestii :P

Niciun comentariu: