marți, 13 ianuarie 2009

never too old to rock'n'roll, always too young to die

Uneori simt ca pot face orice. Ca pot zbura, ca pot ajunge pe Luna, ca pot ajunge in centrul Pamantului, ca pot fi invizibila, ca pot trai pentru totdeauna, ca pot misca obiecte concentrandu-ma sau ca pot calatori oriunde de indata ce as inchide ochii si mi-as imagina locul respectiv.

Acum port niste pantaloni de trening largi si gri si un tricou lalai pe care scrie New York Yankees. Ma simt foarte bine, desi sunt obosita..Ma urc pe masa, deschid geamul si pasesc pe pervaz. E noapte si e suficient de racoare. Sunt foarte curioasa si nerabdatoare.Trag aer in piept, zambesc si-mi iau zborul. Am o multime de fluturi in stomac si atat de multe sentimente contradictorii incat nici nu stau bine sa ma mai gandesc. Ma simt atat de bine.. O curba pe langa facultate si apoi o tin tot inainte catre Parcul Tineretului. Simt extaz si nebunie, dar asupra carora nu am nici un control. Nici la faptul ca voi "ateriza" nu ma mai gandesc.. Nu ma gandesc la nimic. Ma bucur de fluturii din stomac, de atemporalitate, irealitatea si lipsa oricarei griji...

Ce conteaza ce va fi cand o sa ajung la sol? Acum zbor. E clipa mea..

2 comentarii:

Ovidiu Balaur spunea...

sa iei si-o parasuta cu tine!

Elia spunea...

:)), sigur. si daca trec prin cluj, o s-o las acolo :P