luni, 13 aprilie 2009

scurta incursiune in dobrogea

(pentru dani, cu dragoste :P)

am fost la mare weekend-ul asta, pe litoralul nostru drag romanesc, unde nu mai fusesem din 2007. din loc in loc cate un pet, deci nimic neobisnuit. pe drum insa ne-am abatut la monumentul de la adamclisi, monument ridicat de imparatul Traian in cinstea celor cazuti in batalia din 101-102. a fost placuta vizitarea, pentru ca am avut un ghid care ne-a dat explicatiile de care aveam nevoie.

apoi am continuat drumul catre litoral si am poposit in 2 mai, linistitor ca intotdeauna.

la intoarcere, mergand de la constanta spre tulcea, am vizitat cetatea histria, care nu m-a impresionat in mod deosebit deoarece n-am primit explicatii, si asta deoarece nu era nici un ghid. am vazut mormane de pietre despre care nu scria mai nimic. atata doar ca privelistea era foarte faina, in spatele cetatii vazandu-se lacul sinoe. in continuare, mergand spre babadag, am vizitat si cetatea medievala enisala, construita in sec XIII, pe un deal calcaros, in scop defensiv, militar si de supraveghere al drumurilor de pe apa. excelenta privelistea de acolo! mi-a mers la suflet.

iar aici atasez o poza din 2 mai in care se vede si drumul spre vama, pe plaja.