miercuri, 20 mai 2009

m-am plictisit!

m-am plictisit de licenta, de caldura, de bucuresti, de punga de caramele pe care mi-am dat silinta sa o termin :P m-am plictisit de freza mea, de hainele mele, de incaltari, de prietenii mei :P m-am plictisit de bere, de filme, de muzica, de parfumul meu. m-am plictist de mess, m-am plictist de baze de date, de c#, m-am plictisit de aldea :P

dar.. as vrea sa merg la ateneu, la teatru, sa termin totusi licenta, sa descopar strazile din bucutrestiul de altadata, sa-mi iau un aparat foto semi-profi, sa ma plimb mai mult, sa alerg, sa merg pe munte, sa vizitez multitdinea de muzee din bucuresti pe care inca nu le-am vazut, sa beau o cafea din cand in cand in locuri cat mai putin aglomerate, sa nu mai pipez nici o tigara(aviz prietenilor mei fumatori!), sa beau vin de porto:P, sa umblu desculta mai des prin iarba din rectorat, sa vizitez stockholm si sa-mi schimb totusi freza... :P ah da, si abia astept sa-l "descopar" pe brancusi :P

evident ca nu m-am plictist, dupa cum ziceam in primul paragraf :P atata doar ca mi s-a luat de licenta. cine m-a pus s-o las iar pe ultima suta de metri? sfantul duh, evident! ei, si pentru ca fara muzica nu pot sa exit, va anunt ca astazi am ascultat de zor primul album portishead, pe numele de dummy. fain tare! recomandare de gradul unu, glory box.
si alta recomandare de gradul unu, pentru cei carora le place pianul, The Koln Concert, semnat Keith Jarrett, prima parte

2 comentarii:

Anonim spunea...

si sigur, pt a fi in ton cu ideea postului, ai si plictisit

Elia spunea...

:))), na, ce pot sa spun acu', asta e.. :P data viitoare iese mai bine :P