sâmbătă, 15 mai 2010

Hallstatt

Austria mi s-a parut o tara foarte frumoasa, interesanta cu oameni primitori, si cu mult potential turistic. Itinerariul nostru a fost Bucuresti-Viena(cu avionul)-Salzburg-Hallstatt(cu trenul)-Viena-Bucuresti(cu avionul). Am vazut multe, ne-am plimbat mult, ne-am bucurat de natura si privelisti, am degustat manacarea si ne-am reincarcat bateriile.

Pozele de mai jos ilustreaza cateva aspecte care mi-au placut in mod deosebit:

Hallstatt

E un satuc pe malul lacului, plin de farmec, cochet, linistit, foarte pe gustul meu :) am luat trenul din Salzburg, iar apoi vaporasul catre satuc.

1. Hallstatt dinspre malul cu calea ferata




2. terasa unde am degustat manacrea in prima seara

3. mic dejun la pensiune

4. si 5. eu si alin


6. "the bone chappel", in care craniile is datate si numite

7. belvedere


8. curtile din Hallstatt erau asa dragalite... ca as fi dormit in fiecare in cate o noapte :)

9. Hallstatt vazut de pe traseul spre cascada


Cat despre companie, abia astept noi calatorii impreuna :) Nu pot decat sa sper ca si compania sa gandeasca cat de cat asemanator...

Niciun comentariu: