marți, 14 iulie 2009

bal mascat, poiana tapului, pensiunea agripina :P

vladutz forever!!!!!!!!

"i was made for loving you babyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy", adica lauraaaaaaaa

eu si manu, la proba dans pe perechi cu ziarul care se tot injumatatea :P

cami si damian, la acceasi proba :P

tigancusa hippie...la proba de baba oarba

sanziana si manu, alias pinocchio si tzatza leana :P

afty, andreea(in prim-plan), sanziana, manu


mara in prim plan, iar in fundal afty, laura si geo

dragos. misto pantaloni :P

a fost foarte foarte marfa balul mascat. eu am mers sa dorm la 8 dimi iar recordul am auzit ca l-a detinut vladutz, care abia pe la 11 dimi a decis ca e timpul sa doarma. dragos si sanziana fura organizatorii si tot ei au hotarat sa puna si niste probe, cum ar fi: karaoke, dans pe perechi(perechea trebea sa danseze pe un ziar care se tot injumatatea, astfel incat manu m-a tot tinut in spate :)), dar tot n-am castigat.. ), scaunul lipsa (avem n participanti si n-1 scaune, cand muzica se opreste, 1 participant ce nu s-a asezat pe scaun va fi eliminat) si baba oarba. baietii au adus statie, chitara, orga, asa ca la proba de karaoke sanziana si dragos fura cei care ne-au acompaniat. aldea zicea ca premiul cel mare il merita damian, care a resuit s-o trezeasca :)) oricum, abia astept continuarea...

Niciun comentariu: