luni, 3 august 2009

Malaesti

In weekend mi-am scos unghiile lungi si rosii la munte, la Malaesti mai exact. Prilejul a fost ziua lui Alex, iar traseul a fost asa: busteni-camin alpin-poiana costilei-pichetul rosu-prepeleac-tache-malaesti, foarte fain traseu de la tache la malaesti, cu stanci si vreo 2 portiuni scurte de lanturi.

Hihihi, hahaha, a doua zi, din 20 sau cati om fi fost, 4 am plecat pe tarseul malaesti-tiganesti-clincea-bran, superb traseu dupa cum vor ilustra pozele de mai jos. Nu caut sa exprim in cuvinte cat de fain fu peisajul pentru ca nu am cum. La suflet mi-a mers si abia astept sa repet experienta :)

Pozele sunt facute de dra Ionica, careia ii multumesc pentru ca s-a aflat la momentul oportun :) Dar asa cum zicea mai demult un baiat, adevarata frumusete nu e in niste poze, e acolo sus...

eu si aldea, iar in spate bran

'caldarea tiganesti iar in spate bucsoiu

priveliste mai sus de saua tiganesti


marele lac tiganesti :P

pe unde am coborat

2 comentarii:

mushu's blue world spunea...

hmm, micul critic din mine simte nevoia sa puncteze ca in spatele tau si al ancai se poate vedea Piatra Craiului, putin in nor... :)
si da, a fost superb

Elia spunea...

multu pentru completare :) mai scap uneori si eu esentialul... :P