duminică, 16 august 2009

timi, septembrie 2007

in septembrie 2007 am fost cu aldea la festivalul de jazz care s-o tinut la timisoara. in mare, am stat la prietenul nostru bun si drag, Ovi. ne-am distrat pe cinste, Ovi ne-a aratat pe unde putem sa mancam fructe (culese de prin copaci da? :D) cum ar fi smochine, struguri, nuci..si nu mai stiu :P, ne-am plimbat, Ovi ne-a povestit despre timi si diversele cladiri, ne-a aratat locul unde sunt cucuvele adunate, am fost la fotografiat noaptea, la workshop-uri intr-o zi si ne-am batut cu un soi de sulite iar aldea a mers cu picioroange :)) cred ca am si adormit nitel prin piata unirii :P oricum, mi-au placut maxim oamenii, atmosfera.. parca e totul ceva mai relaxat decat pe aici..


aldea si ovi, poza facuta de mine


draguta fata, nu? :P


mana lui ovi aici, domul din piata unirii


si tot ovi, care ma pandea in timp ce ma jucam cu aparatul meu


unul din "tipii" care pazeau curtea festivalului :P(festivalul s-a tinut la muzeul satului)

si tot ovi ne-a capturat moacele obosite, la sfrasit de zi

ps. am scris articolul asta pentru ca abia ce am vorbit cu ovi. si mi-am dat seama ca nu ne-am vazut de 2 ani.. ca sa imi treaca melancolia, ma gandesc ca abia astept sa revin in timi :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

tot in trecut traiesti? :P