joi, 17 septembrie 2009

ah da, s-a maritat silvana..

unde dragoste nu e..nimic nu e :P


come here, you!


miresica. rochia mistoaca e luata de la alb si negru, aviz amatoarelor :D


tamara, eu si silvana. cam asa aratau picioarele noastre dupa o noapte de dans :D


bun tort, va asigur :P


silvana si moacele ei pe care le pune la pozne :P


radu si silvana in momentul lor artistic de inceput... :)


eu, cu o noapte inainte de nunta. obosita, dap.. dar m-am distrat pe cinste :P


fu mistoaca tare nunta silvanei, am dansat atat de mult incat am facut febra musculara la picioare, maini si fund :D radu si silvana sunt frumosi si veseli iar drept cadouri de nunta din partea mea au primit asa: silvana una bucata cratita rosie cu floricele albe+manusi galbene pentru facut curatenie, radu una bucata surubelnita+una bucata patent(bune pentru viata ce-i asteapta, nu? :P); iar impreuna, pentru a-si bea cafea de buna neatza, o canuca cu un elefant si alta canuca cu o matza :D

Niciun comentariu: